منشور اخلاقی شبکه بهداشت و درمان دره شهر
- ما پرسنل شبکه بهداشت و درمان دره شهر خود را متعهد به خدمت مشفقانه به مراجعین دانسته , کرامت انسا نی آنان را ارج می نهیم و جلب رضایت الهی و عمل در چهارچوب مقررات و قوانین را وظیفه شرعی خود می دانیم .
- بمصداق روایت ان جمیل الله و یحب الجمال , آراستگی ظاهر, رعایت نزاکت و اخلاق اسلامی , عدالت و انصاف را سرلوحه برخورد با گیرندگان خدمت قرار می دهیم .
- روحیه همکاری و گروهی کارکردن همراه با متانت , خوش برخوردی به هنگام ارائه خدمت بمردم , خویشتن داری و شکیبایی را وجهه همت خویش قرار می دهیم.
- امانتداری , رازداری , حفظ اسرار ارباب رجوع بویژه بیماران , انتقادپذیری , رفتار یکسان و برابر با مراجعین را از یاد نخواهیم برد.
-استفاده صحیح از امکانات سازمان , پرهیز از اسراف و تبذیر , انجام امور بر اساس اصل مشارکت و همدلی و رعایت سلسله مراتب اداری را لازمه کار خود می دانیم .
- نظم و ترتیب در امور , مدیریت مناسب زمان , انجام وظایف محوله با جدیت و تلاش مستمر , مورد توجه کامل ما قرار خواهد گرفت
-تلاش جهت تقویت ارزشهای اخلاقی , اسلامی و اجتماعی در محیط کار , ایجاد فضای صمیمیت و اعتماد , پرهیز از تبعیض , شایعه سازی , تهمت , غیبت و خبر چینی را وظیفه شرعی خود می دانیم .
-تهیه و ارائه اطلاعات مستند و شفاف برای پاسخگویی به ارباب رجوع , تجهیز و آماده سازی فضای مناسب سازمانی بمنظور ارائه خدمات مطلوبتر به مشتریان را مورد توجه کامل قرار خوهیم داد .
- ارتقاء سطح سلامت مردم در همه ابعاد , ارائه خدمات بهداشتی مناسب , درمان صحیح و بموقع بیماران و آموزش نیروهای متخصص و متعهد را سرلوحه کار خود قرار می دهیم .
- رعایت احترام، ادب و متانت نسبت به مراجعین، همکاران و بویژه پیشکسوتان و پایبندیبه فرهنگ نقد پذیری، پاسخگویی، مسئولیت پذیری و اعتماد متقابل
- باور به فرهنگ دینی و ملی و پیروی از آن در گفتار و رفتار خود و در ارتباط باهمکاران، مشتریان و ارباب رجوع با تأکید بر رعایت تقوا، عدالت، عزت و اعتدال
- مشارکت در تصمیم سازی و تصمیم گیری و تشریک مساعی در راستای تحقق اهداف اداره واجرای برنامههای آن
- رعایت و اجرای کامل قوانین، مقررات و ضوابط اداری و پرهیز از هرگونه سوء استفاده ازموقعیت شغلی و تبعیض در تعاملات و ارتباطات کاری و حفظ اطلاعات و اسرار سازمانی
- التزام به اجرای صحیح و به موقع تعهدات و احساس مسئولیت و تعلق نسبت به حرفه وسازمان و ایجاد توازن بین منافع فردی و سازمانی با اولویت دهی به منافع سازمانی
- ارزش نهادن به زمان و وقت شناسی در انجام فعالیتها و تعهدات و پاس داشتن حقوق و وقتهمکاران، مشتریان و ارباب رجوع
- استفاه بهینه از منابع و امکانات اداره و جلوگیری از اسراف و تبذیر با رعایت صرفهجویی خردمندانه و حذف تشریفات زائد